Tüketici olarak hakkımı nasıl ararım?

1Cevaplar
  1. #1
    Gast Üyenin Avatarı
    Gast

    Varsayılan Tüketici olarak hakkımı nasıl ararım?

    Sorum şu:
    Tüketici olarak hakkımı nasıl ararım?

  2. #2
    fatos Üyenin Avatarı
    fatos Çevrimdışı

    Title
    Erfahrener Benutzer
    Üyelik Tarihi
    18.02.2013
    Mesaj
    687

    Varsayılan

    Valilik ve kaymakamlık binalarındaki Tüketici Hakem Heyetleri, alışverişi belgeleyen fiş, fatura ve kredi kartı ekstresi gibi belgeniz olmasına karşın '30 gün içinde ürünü yenisiyle değiştirme, kusur oranında bedel indirimi talep etme veya ücretsiz tamir yaptırma' gibi haklarınızın ihlali durumunda yönlendirme yapıyor. Hakem Heyetleri, illerde Sanayi ve Ticaret Müdürlüğü, ilçelerde ise kaymakamlık binalarında bulunuyor. Bu heyetler, tüketiciye bilgi vermek, şikâyetleri raporlayıp ilgili mercilere ulaştırmak ve vatandaş yasal hakkını ararken sürecin takipçisi olmakla yükümlü. Burada anlaşmayla sonuçlanmayan olay, tüketici mahkemelerine yönlendiriliyor.

Benzer Konular

  1. Tüketici olarak haklarımızı nerede ararız?

    cevaplar forum içinde, yazan Gast
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 08. 11. 2018, 20:10
  2. Cevap: 0
    Son Mesaj: 10. 04. 2014, 19:54
  3. Tüketici hakları hangi durumlarda hakkımı korur?

    sorular forum içinde, yazan Gast
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 12. 09. 2013, 11:25
  4. Oyunda hakkımı nasıl arıcam?

    sorular forum içinde, yazan Gast
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 31. 03. 2013, 15:50

Bu konuyu okuyan üyeler: 0

Şu anda listelemek için üye yok.
Bu site tanımlama bilgilerini kullanır. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz. Gizlilik Politikası