Afişteki imge sayısı üç,iki hatta mümkünse bir ile sınırlandırılmalıdır.Başlık yada slogandan oluşan tipografik unsur,fotograf ya a illüstrasyon ve zemin(fon) afiş üzerinde üç farklı imge olarak algılanır. Afişteki sözel unsurlar mümkün olduğunca azaltılmalıdır.3,4 ya da 5 sözcükten oluşan başlık ve sloganlar;mesajı daha çabuk iletir.Sözel mesaj on sözcüğün üstüne çıktığında,okuma zorluğu başlar.Amerikan Reklamcılık Enstitüsüne göre;bir dış mekan afişi , ana düşünce ve mesajını en çok altı saniye içinde iletebilmelidir. Fotograf ya da illüstrasyon,afiş üzerinde mümkün olduğunca büyük bir ölçekte kullanılmalıdır.İmgeyi bütünüyle göstermek her zaman gerekmeyebilir.